مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 23:012015-08-03اقتصادي

اخراج 1500 کارگر دو کارخانه بزرگ استان فارس


مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان فارس گفت:4ماه حقوق معوق شرکت تولیدی، صنعتی اخشان، تعدیل بیش از 700 نیرو در کارخانه آزمایش مرودشت وتعطیلی کارخانه ذوب آهن پاسارگاد با اشتغال زایی 800نفری بیانگر وضعیت بد صنعت در کشور است.

- "، درباره اینکه وضعیت کارگران استان فارس چگونه است گفت: یکی از عمده مشکلات کارگران در استان فارس بی نظمی در پرداخت بیمه از سوی کارفرماها است.

کارفرمایان در بسیاری از بنگاه ها لیست کارگران را به تأمین اجتماعی می دهند اما حق بیمه را پرداخت نمی کنند و همین موضوع باعث شده است که دفترچه بیمه درمانی بسیاری از کارگران تمدید نمی شود.

* 4ماه حقوق معوق شرکت تولیدی، صنعتی اخشان مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان فارس افزود: کارخانه ای مانند شرکت تولیدی، صنعتی اخشان دچار مشکل هستند و حقوق های آنها با 4 ماه معوق پرداخت می شود.

چندین سال قبل اخشان با مشکلات متعددی روبرو بود که اگر این هشدارها مبنی بر بحران در اخشان جدی گرفته می شد، امروز شاهد فعالیت نیمه تعطیل این کارخانه نبودیم.

وی ادامه داد:در استان فارس هم کارگران و هم کارفرمایان مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته و شاید اگر یک سوم توجهی که به سایر اقشار جامعه می شد به دست اندرکاران تولید هم صورت می گرفت امروز شاهد این بحران ها نبودیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 1500 کارگر دو کارخانه بزرگ استان فارس

اخراج 1500 کارگر دو کارخانه بزرگ استان فارس