مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 22:002015-08-03سياسي

روحانی در گفت و گوی تلویزیونی دیشب به چه کسانی کنایه زد؟


جستجویی در سخنان نسبتاً طولانی رییس جمهور حاکی از آن است که وی در این گفت و گوی تلویزیونی در عین حالی که سعی می کرد از عملکرد دولت در زمینه های مختلف حمایت کند، - اما در عین حال کنایه به مخالفان و منتقدان دولت را از یاد نمی برد و هر از گاهی با استفاده از جملات و عباراتی منتقدان خود را مورد خطاب قرار داد.

کد خبر: 521915 تاریخ انتشار: 12 مرداد 1394 - 23:00 - 03 August 2015 روحانی بعد از 777 روز از مصاحبه جنجالی با تلوزیون در دوران تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری که آغازی بر شعار انتخاباتی مذاکرات هسته ای وی بود دیشب بعد از اخبار سراسری شبکه یک با مردم سخن گفت تا بگوید که به آن وعده انتخاباتی در موضوع هسته ای عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جستجویی در سخنان نسبتاً طولانی رییس جمهور حاکی از آن است که وی در این گفت و گوی تلویزیونی در عین حالی که سعی می کرد از عملکرد دولت در زمینه های مختلف حمایت کند، اما در عین حال کنایه به مخالفان و منتقدان دولت را از یاد نمی برد و هر از گاهی با استفاده از جملات و عباراتی منتقدان خود را مورد خطاب قرار داد.

در ادامه مجموعی از کنایه های حسن روحانی در مصاحبه دیروز با صدا و سیما را مشاهده می نمایید: *پیروزی در رقابت انتخاباتی با جریان خاص بر سر مذاکرات هسته ای انتخابات 2 سال پیش به تعبیر بنده یک نوع رفراندوم بود که چگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در گفت و گوی تلویزیونی دیشب به چه کسانی کنایه زد؟

روحانی در گفت و گوی تلویزیونی دیشب به چه کسانی کنایه زد؟