مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 21:362015-08-03ورزشي

دوره های ارتقاء سطح مربیگری تکواندو در قزوین برگزار می شود


نایب رییس هیئت تکواندو استان قزوین از برگزاری دوره های ارتقا سطح مربی گری تکواندو در قزوین خبر داد.

- " از قزوین، الهام قنبری در حاشیه بازدید از تمرین تکواندوکاران استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره هایی برای ارتقای سطح فنی، کیفی و دانشی مربیان و داوران در بخش بانوان قزوین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این استان از ظرفیت های بالایی در بخش مربی گری در رشته ورزشی تکواندو برخوردار بوده، تصریح کرد: فاطمه صفرپور مربی تیم ملی بوده و در حال حاضر در تیم ملی تکواندو به عنوان مربی حضور دارد.

قنبری با اشاره به اینکه مربیان تکواندو از سطح بالایی برخوردار بوده، اظهار کرد: این مربیان علاوه بر سطح بالایی در زمینه فنی از نظر دانش نیز دارای سطح بالایی از تحصیلات دانشگاهی است.

نایب رییس هیئت تکواندو استان قزوین با اشاره به اینکه قزوین دو نماینده در بخش بانوان در رده سنی نونهالان در تیم ملی دارد، عنوان کرد: نگار پورجمالی وسیده فاطمه عبادوز دو نماینده استان قزوین در تیم ملی رده سنی نونهالان بخش بانوان بوده و این مهم برای نخستین بار است که دونماینده از این استان جزو 10 نفر اصلی تیم ملی هستند.

وی افزود: حدود 85 درصد از مربیان تکواندو دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده که این امر نشانگر میزان سطح بالایی از توانایی این مربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های ارتقاء سطح مربیگری تکواندو در قزوین برگزار می شود

دوره های ارتقاء سطح مربیگری تکواندو در قزوین برگزار می شود