مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 20:552015-08-03اجتماعي

جایگزینی انرژی خورشیدی به جای سوختهای فسیلی درروستاها


جایگزینی انرژی خورشیدی به جای سوختهای فسیلی در روستاها با هدف حفاظت از جنگلها از اولویتهای سازمان محیط زیست در سال جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ، معاون رییس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه و در پایان سفر یک روزه خود در یاسوج گفت: کمبود نیروی انسانی و محیط بان از مهمترین چالشهای پیش روی این سازمان است.

ابتکار افزود: پارسال 450 محیط بان تبدیل وضعیت شدند و850 نفر آموزشهای جدید در خصوص حفاظت از محیط زیست را فرا گرفتند.

وی گفت: پارسال هیچ پروانه شکار داخلی و خارجی صادر نشد و فقط برخی پروانه ها برای شکار پرندگان در جوامع محلی صادر شده است.

رییس سازمان محیط زیست از راهکارهایی برای حفاظت از زمین های ملی و منابع طبیعی در مناطق سخت گذر خبر داد و افزود: نصب دوربین،استفاده از پهباد و اسب در ارتفاعات از مهمترین این راهکارهاست.

ابتکار از ارزیابی کیفیت بنزین در جایگاههای عرضه سوخت به صورت ادواری نیزخبر داد و گفت: تولید بنزین های آلوده درپتروشیمی از 8 کلانشهر کشور حذف و بنزین یورو 4 جایگزین آن شد.

وی به سیاستهای سازمان محیط زیست در دوره پس از تحریم هم اشاره کرد و افزود: پس از امضای توافق با چند کشور از جمله ایتالیا،فرانسه،نروژ و لهستان مذاکره کردیم و این کشورهای خواستار تبادل اطلاعات در راستای توسعه سبز و حفاظت از محیط زیست شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی انرژی خورشیدی به جای سوختهای فسیلی درروستاها

جایگزینی انرژی خورشیدی به جای سوختهای فسیلی درروستاها