مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 20:102015-08-03سياسي

برگزاری نشست پژوهشگران دانشگاهی و رسانه ای با معاون حقوقی و بین الملل وزارت خارجه


صبح امروز نشست آقای عراقچی معاون امورحقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه با پژوهشگران دانشگاهی و تحلیلگران رسانه ای برگزار شد و نتایج برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، آقای عراقچی با اشاره به اهداف وزارت امور خارجه در اطلاع رسانی شفاف و به موقع درباره شکل گیری توافق وین اظهار داشت: ما وظیفه خود می دانیم که در چارچوب احترام به افکار عمومی و نخبگان ، چگونگی شکل گیری توافق وین را تشریح کنیم.

وی افزود: تاکنون با برگزاری نشست ها و جلسات متعدد با مدیران و سردبیران رسانه ها ، تشکل های مردمی ، محافل دانشگاهی و طیف های مختلف مردم در صدد بوده ایم شفافیت های لازم را قبل از مرحله تصویب توافق برجام به عمل آوریم.

مذاکره کننده ارشد اظهار داشت: ما برای تمام نگاه ها و نگرش های موجود در طیف های مختلف جامعه احترام قائل هستیم، آنچه برای اهداف کلان جمهوری اسلامی ایران مهم است بلوغ و رشد سیاسی و نیل به منافع ملی در شرایط کنونی کشور است.

عراقچی با اشاره به افکارسنجی در خصوص میزان رضایت مردم از توافق وین خاطرنشان کرد: افکارسنجی های مختلف آشکار می سازد که اکثریت جامعه از توافق برجام ابراز رضایت و حمایت داشته و دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست پژوهشگران دانشگاهی و رسانه ای با معاون حقوقی و بین الملل وزارت خارجه

برگزاری نشست پژوهشگران دانشگاهی و رسانه ای با معاون حقوقی و بین الملل وزارت خارجه