مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 19:562015-08-03سياسي

تنها 9 روزنامه از 234 روزنامه غربی به تفسیر نامه رهبری به جوانان پرداختند


رییس ستاد ترویج نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: در بررسی های انجام شده از انتشار این نامه از 234 روزنامه غربی در 45 کشور اروپایی پس از حدود یک ماه از انتشار نامه به این آمار رسیدیم که متاسفانه تنها 9 روزنامه به تفسیر نامه مقام معظم رهبری به جوانان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حمیدرضا مقدم فر در نهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در تالار جم مشهد، با بیان اینکه متن نامه مقام معظم رهبری دارای نکات بسیار مهمی است، گفت: یکی از دلایل نوشته شدن این نامه بحث اسلام هراسی و تلاش غرب در ترویج آن بود.

وی ادامه داد: در خصوص چرایی اسلام هراسی باید گفت یکی از دلایل عمده اسلام هراسی انقلاب اسلامی ایران است که موفقیت های آن و ارائه تصویری جذاب از اسلام موجبات رشد اسلام هراسی در کشورهای اروپایی را فراهم کرد.

رییس ستاد ترویج نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی با بیان اینکه چگونگی اسلام هراسی نیز دارای اهمیت است، خاطر نشان کرد: اسلام سازی های بدلی و دروغین و معرفی اسلام سکولار و تکفیری در مقابل اسلام واقعی موجبات چگونگی شکل گیری اسلام هراسی را به دنبال داشت.

مقدم فر متذکر شد: نیاز غرب به دگرسازی های تنفرآمیز نیز از دلایل نوشتن نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 9 روزنامه از 234 روزنامه غربی به تفسیر نامه رهبری به جوانان پرداختند

تنها 9 روزنامه از 234 روزنامه غربی به تفسیر نامه رهبری به جوانان پرداختند