مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 16:202015-08-03اقتصادي

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار: 94 سال شکوفایی منطقه آزاد چابهار است


مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه امسال شکوفایی منطقه آزاد چابهار را شاهد خواهیم بود، گفت: باید برای رفع محرومیت در استان تلاش کنیم.

- " از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، حامدعلی مبارکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 7095 TEU کانتینر وارد این منطقه شده که از این تعداد 6753 TEU به صورت دریایی و 342 TEU به صورت زمینی وارد منطقه شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: در این مدت 234 فروند شناور شامل 209 فروند لنج و 25 فروند کشتی عملیات انتقال کالاهای وارده به منطقه را بر عهده داشته اند.

وی ادامه داد: عمده کالاهای صادره از منطقه آزاد چابهار کالاهایی نظیر چای بسته بندی شده، پتو، کنتور برق، لوازم آرایشی، برنج بسته بندی شده و دستگاه فتوکپی از محل تولیدات واحدهای تولیدی فعال در منطقه به سرزمین اصلی و مواد شیمیایی، پتو، آرد سبوس گرفته شده، ضایعات مواد پلاستیکی(فوم) و بال کوسه به خارج از کشور صادر شده و کالاهایی که به صورت تجاری از طریق منطقه آزاد چابهار به سرزمین اصلی وارد شده اند نیز لاستیک، پارچه، لوازم یدکی کامیون، کاشی و سرامیک، لوازم برقی خانگی، برنج، و ظروف بوده است.

مبارکی گفت: در این مدت کالاهایی شامل چای، دستگاه فتوکپی، پتو، کلید و فیوز مینیاتوری، لوازم آرایشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار: 94 سال شکوفایی منطقه آزاد چابهار است

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار: 94 سال شکوفایی منطقه آزاد چابهار است