مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 16:212015-08-03اقتصادي

100 میلیارد ریال نیاز تکمیل طرح های آبرسانی روستاهای دشتی است


مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتی گفت: 4 مجتمع آبرسانی در روستاهای مختلف شهرستان دشتی در حال اجرا است که برای تکمیل این طرح ها به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد قائدی بعدازظهر امروز در نشست بررسی وضعیت آبرسانی روستاهای شهرستان دشتی با بیان اینکه اکنون وضعیت تامین آب آشامیدنی در شهرستان دشتی نامطلوب است اظهار داشت: به سبب بروز خشکسالی سفره های زیرزمینی آب شهرستان دشتی خسارت دیده است به گونه ای که کف شکنی چاه های آب شرب هم پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه 90 درصد روستاهای شهرستان دشتی از شبکه آبرسانی بهره مند هستند تصریح کرد: شهرستان دشتی دارای 91 روستا است که 80 روستای آن دارای شبکه آبرسانی هستند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دشتی با اشاره به اینکه آب آشامیدنی شهرستان دشتی از خط آبرسانی کوثر،چاه های آب شرب و چشمه تامین می شود افزود: 13 حلقه چاه، 5 دهنه چشمه و خط آبرسانی کوثر تامین کننده آب آشامیدنی روستاهای دشتی هستند که روزانه 12 هزار متر مکعب آب به روستاها منتقل می شود.

قائدی با اشاره به اجرای 4 مجتمع آبرسانی روستایی در دشتی خاطرنشان کرد: تاکنون برای اجرای مجتمع آبرسانی باودله، ساحلی، طسوج و کوثر 120 میلیارد ریال هزینه شده که برای تکمیل این 4 مجتمع آبرسانی به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد ریال نیاز تکمیل طرح های آبرسانی روستاهای دشتی است

100 میلیارد ریال نیاز تکمیل طرح های آبرسانی روستاهای دشتی است