مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 16:062015-08-03حوادث

اصفهان نسبت به تهران بیشترین تعداد زورخانه را دارد


جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه نصف جهان در طول تاریخ جوانمردان بسیاری را معرفی کرده است، گفت: اصفهان نسبت به تهران بیشترین تعداد زورخانه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی موسسه علی بن ابیطالب، سرهنگ حسین حسین زاده در مراسم تجلیل از 3 پیشکسوت مطبوعات اصفهان با اشاره به تاثیر ورزش و رابطه آن با کاهش جرم اظهار داشت: بین ورزش و انحراف و آسیب های اجتماعی ارتباط مستقیم وجود داشته و افرادی که ورزشکار هستند، کمتر دچار انحرافات اجتماعی شده، زیرا می توانند هیجانات خود را کنترل کنند.

وی افزود: البته این قاعده مستثنی نیست و نمی توان به صورت مطلق این موضوع را مطرح و آن را از ورزشکاران دور کرد، اما می توان گفت میزان حضور ورزشکاران در این عرصه کمتر است.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان بیان کرد: ایثار و گذشت و جوانمردی در ورزشکاران بیشتر مشاهده می شود و کمتر به سراغ مشروبات و مواد مخدر می روند.

وی با اشاره به خانواده های ورزشکار تصریح کرد: خانواده هایی که ورزشکار بوده و فرزندان ورزشکار دارند، فرزندان آن ها از بهره هوشی بیشتری نسبت به سایر کودکان برخوردار هستند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه اصفهان جوانمردان بسیاری دارد، گفت: اصفهان جوانمردان بسیاری داشته و همان طور که می دانیم در هنگام دفاع مقدس زمانی که جمعیت اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نسبت به تهران بیشترین تعداد زورخانه را دارد

اصفهان نسبت به تهران بیشترین تعداد زورخانه را دارد