مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 15:562015-08-03بين الملل

صلح افغانستان محور دیدار نخست وزیر و رییس ستاد ارتش پاکستان


نخست وزیر و رییس ستاد ارتش پاکستان در حالی در مورد روند صلح افغانستان و امنیت مرزی دو کشور گفت وگو کرده اند که رهبر جدید طالبان پس از مرگ «ملا عمر» اعلام جهاد کرده است.

- " به نقل از اکسپرس تریبون ، مقامات سطح عالی نظامی و دولتی پاکستان پس از خبر مرگ ملا عمر رهبر سابق طالبان افغان در مورد تحولات اخیر منطقه ای و روند مذاکرات صلح و امنیت مرزی با افغانستان گفت وگو کرده اند.

نواز شریف نخست وزیر و راحیل شریف رییس ستاد ارتش پاکستان در مورد اوضاع امنیتی این کشور و عملیات جاری ارتش پاکستان علیه تروریست ها در مناطق قبایلی این کشور نیز به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

چوهدری نثار علی خان وزیر کشور، اسحاق دار وزیر خزانه داری و ژنرال رضوان اختر مدیر کل سازمان اطلاعات ارتش (آی اس آی) پاکستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

مقامات دولتی و نظامی پاکستان در این دیدار ضمن تاکید بر وضعیت امنیت داخلی، امنیت مرزی با افغانستان را نیز مورد بررسی قرار دادند.

مقامات سطح عالی و دولتی و نظامی پاکستان در حالی برای بحث و گفت وگو در مورد روند صلح افغانستان دیدار می کنند که ملا اختر منصور رهبر جدید طالبان افغان اظهارات مبهمی در مورد این روند مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح افغانستان محور دیدار نخست وزیر و رییس ستاد ارتش پاکستان

صلح افغانستان محور دیدار نخست وزیر و رییس ستاد ارتش پاکستان