مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 15:162015-08-03ورزشي

بازگشت تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به لیگ برتر


با اعلام تعویق یک ماه و نیمه بازی های لیگ برتر هندبال کشور تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان فرصتی دیگر برای شرکت در لیگ برتر پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با اعلام تعویق یک ماه و نیمه بازی های لیگ برتر هندبال کشور تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که پیش ازین از شرکت در لیگ برتر انصراف داده بود فرصت دیگری برای حضور در لیگ برتر پیدا کرد و به گفته مسعود راستی، مدیر عامل این باشگاه، امروز هزینه ورودی لیگ برتر را پرداخت کرد.

راستی، در گفت وگو با تسنیم درباره حضور دوباره این تیم در لیگ برتر می گوید: با توجه به عقب افتادن یک ماه و نیمه بازی های لیگ هندبال جلسه ای با مسئولان استان برگزار و در آن جلسه مسئله سالن این تیم حل و تصمیم بر این شد که تیم هندبال بانوان شهید چمران در لیگ برتر حضور یابد.

وی با اشاره به حضور پررنگ و قدرتمند این تیم در لیگ برتر می افزاید: چون زمان را از دست داده ایم برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تمرینات تیم را در یکی دو روز آینده آغاز می کنیم.

مسئولان تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان 10 تیرماه به طور رسمی انصراف خود را از لیگ برتر اعلام کرد و مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه ای علت انصراف تیمش را عدم همکاری مسئولان و نداشتن سالن عنوان کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به لیگ برتر

بازگشت تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به لیگ برتر