مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 13:552015-08-03سياسي

چه کسانی می توانند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند


رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: افرادی می توانند در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت کنند که در رشته شهر های مورد نیاز، بومی منطقه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد حسین سلیمی جهرمی رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا تمام طیف ها با تمام مدارک تحصیلی می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند، اظهار داشت: سیاست اصلی آموزش و پرورش بومی گزینی است و افرادی می توانند در آزمون شرکت کنند که وقتی قبول شدند بتوانند استخدام شوند.

وی ادامه داد: افرادی باید استخدام شوند که حتماً بومی محل پذیرش باشند و شرط سنی آنها به این شکل است که برای فوق دیپلم 25 سال، لیسانس 30 سال و فوق لیسانس 35 سال و مدت خدمت سربازی به این سال ها اضافه خواهد شد.

رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا فردی که سرباز معلم بوده و اکنون سن آن از حداکثر سن اعلامی اطلاعیه استخدام گذشته باشد می تواند در آزمون استخدامی شرکت کند، خاطرنشان کرد: به سن 25، 30 و 35 سال بعضی سوابق اضافه می شوند که یکی از آنها سربازی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر کسی وفق لیسانس داشته باشد و اکنون دارای 37 سال سن باشد و دو سال هم قبلاً سرباز معلم باشد، می تواند در آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند

چه کسانی می توانند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند