مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 13:202015-08-03اقتصادي

جهانگیری : سیاست های متمرکز کردن تصمیمات در دوران تحریم باید لغو شود


کشور ما در شرایط خاص و مقطعی است که از بیم و هراس بزرگی عبور کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اسحاق جهانگیری در چهارمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران افزود: مناقشه هسته ای و تحریم های ظالمانه را پشت سر گذاشتیم و وارد دوره جدیدی شدیم که دوره پرامید پساتحریم و پسا توافق نام دارد ، البته در این دوره دولت و بخش خصوصی وظایف مهمی دارند اما مهم این است دولت و بخش خصوصی به مسائل مشترک برسند.

وی اضافه کرد: تا پیش از این دغدغه اصلی در صحبت های ما و بخش خصوصی ، تحریم ها بود، اما امروز با پشتیبانی مقام معظم رهبری و استقامتی که ملت نشان داد و با تحمل بسیاری از سختیها نه تنها لب به گلایه باز نکرد بلکه دلگرمی برای مسئولان مذاکره کننده بود.

جهانگیری گفت: البته راهنمایی ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب بسیار کارگشا بود و به ویژه در این دو سال اخیر مطالب مذاکرات یا به صورت برخط به اطلاع ایشان می رسید یا در اولین فرصت اطلاع رسانی می شد.

معاون اول گفت: رییس جمهور نشان داد که مذاکره کننده قوی ای است و اطلاع دقیقی از تحولات بین المللی دارد و مواقعی که نیازمند تصمیم گیری سخت بود، وی تصمیم گیری می کرد البته تیم توانمند و باتجربه بالایی نیز برای مذاکرات انتخاب شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری : سیاست های متمرکز کردن تصمیمات در دوران تحریم باید لغو شود

جهانگیری : سیاست های متمرکز کردن تصمیمات در دوران تحریم باید لغو شود