مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 12:062015-08-03پزشكي

بیماران سرطانی خراسان شمالی ماهیانه 1.5 میلیارد ریال هزینه دارند


رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی گفت: نزدیک به یک هزار بیمار سرطانی در خراسان شمالی عضو انجمن حمایت از بیماران سرطانی هستند که ماهیانه 1.

- " اظهار داشت: بیماران سرطانی و خانواده های آن ها در خراسان شمالی با شرایط سختی زندگی می کنند و اکثر آن ها از پس هزینه درمان خود بر نمی آیند.

حریری بابیان اینکه تعداد بانوانی که دچار بیماری سرطان شده اند در خراسان شمالی رو به افزایش است افزود: هم اکنون نزدیک به 500 نفر افراد تحت حمایت انجمن، بانوان هستند.

وی اظهار داشت: به همین منظور در نظر داریم با برگزاری همایشی ویژه بانوان آن ها را از بروز بیماری های سرطان آگاه سازیم و راه حل پیشگیری و شناسایی بیماری و اقدامات پس ازآن را به آن ها آموزش دهیم.

رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی افزود: 170 بیمار مبتلا به سرطان پستان در استان وجود دارد که به علت تأخیر در مراجعه به پزشک، وضعیت بیماری برخی حاد شده است.

حریری گفت: هم اکنون 70 کودک زیر 17 سال در انجمن حمایت از بیماران سرطانی عضو بوده و نیازمند کمک خیران برای درمان هستند.

وی شرایط غلط زندگی، مصرف غذاهای آماده و فست فودها، استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی را ازجمله دلایل بروز سرطان عنوان کرد و گفت: خانواده ها باید نسبت به علائم سرطان و راه های پیشگیری از آن آگاه باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران سرطانی خراسان شمالی ماهیانه 1.5 میلیارد ریال هزینه دارند

بیماران سرطانی خراسان شمالی ماهیانه 1.5 میلیارد ریال هزینه دارند