مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 12:012015-08-03سياسي

گلزار شهدای تویسرکان ساماندهی می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا گفت: در هفته دولت امسال 100درصد گلزارها بهره برداری و ساماندهی می شوند.

- "، کل گلزارهای شهرستان را 91 گلزار مشتمل بر706مزار شهید عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد 81گلزار مشتمل بر 665مزار شهید ساماندهی شده و 10گلزار مشتمل بر 41 مزار شهید نیز با پیشرفت فیزیکی 90درصد در دست اقدام است.

وی با تأکید براینکه شهرستان تویسرکان 750 شهید، 1500 جانباز و50 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: تویسرکان افتخار میزبانی 10 شهید گمنام را نیز دارد.

داوری با اشاره به خدمات رسانی به جامعه هدف در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: این اداره از چهار معاونت بهداشت و درمان، تعاون و امور اجتماعی، فرهنگی و اداری مالی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده تسهیلات رفاهی در زمینه های مسکن، اشتغال، مددکاری، مشاوره و غیره در حوزه تعاون و امور اجتماعی انجام می شود، گفت: تشکیل و تکمیل پرونده های جانبازی و برگزاری کمیسیون های تعیین درصد، اشتغال جانبازان، سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدا نیز از دیگر خدمات این بخش است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان تصریح کرد: خدمات درمانی و توانبخشی در حوزه بهداشت و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای تویسرکان ساماندهی می شود

گلزار شهدای تویسرکان ساماندهی می شود