مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 11:552015-08-03سياسي

نظر موحدی کرمانی درباره ائتلاف میان اصولگرایان


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آیت الله موحدی کرمانی معتقد است ائتلاف میان اصولگرایان یک ضرورت انقلابی و دائمی است، گفت: به اعتقاد وی، - اصولگرایان باید برای تقویت ائتلاف ضمن پافشاری بر روی اصول در سلیقه ها نیز به تفاهم برسند و با هم ارتباط داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران محمدنبی حبیبی با اشاره به دیدارش دیدار با آیت الله موحدی کرمانی و طرح نقطه نظرات وی درباره ضرورت ائتلاف میان اصولگرایان اظهار داشت: آیت الله موحدی کرمانی معتقد است که ائتلاف میان اصولگرایان یک ضرورت انقلابی و دائمی است.

وی با بیان اینکه ائتلاف میان اصولگرایان نه فقط در حوزه انتخابات بلکه باید در همه امور ائتلاف وجود داشته باشد، افزود: به اعتقاد آیت الله موحدی کرمانی اصولگرایان باید برای تقویت ائتلاف، ضمن پافشاری بر روی اصول در سلیقه ها نیز به تفاهم برسند و با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در این دیدار بنده نیز در چارچوب اظهارات آیت الله موحدی کرمانی نظراتی ارائه دادم، خاطر نشان کرد: در آینده هم بدون اینکه فرد و یا تشکلی را مشخص کرده باشیم، برای تقویت اصولگرایان با شخصیت هایی که موثر هستند، ملاقات هایی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر موحدی کرمانی درباره ائتلاف میان اصولگرایان

نظر موحدی کرمانی درباره ائتلاف میان اصولگرایان