مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 11:452015-08-03اجتماعي

رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس شهر تهران


برچسب جدید سرویس مدارس شهر تهران با حضور رییس پلیس راهور تهران بزرگ، مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران و برخی از مسئولان مدیریت شهری رونمایی و تفاهم نامه همکاری بین بخشی نیز امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدرسه با تشریح ویژگی های رانندگان مجاز سرویس مدارس گفت: داشتن حداقل سن 23 سال تمام و تاهل جزء شرایط این رانندگان است.

میثم مظفر با بیان اینکه نداشتن سوءسابقه کیفری و دارا بودن سلامت جسمانی و روانی از دیگر ویژگی های رانندگان سرویس مدارس است، افزود: برای خودروی این افراد نیز داشتن بیمه نامه شخص ثالث، بیمه بدنه، معاینه فنی و بیمه سرنشین الزامی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و تفاهم نامه منعقد شده بین آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان تاکسیرانی، مدارس باید از رانندگان سرویس مدارسی بهره مند شوند که از سوی سازمان تاکسیرانی تایید صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد: در ابتدا پیمانکاران از طریق مدارس انتخاب و به شرکت های خصوصی در حوزه تاکسی معرفی می شوند و پس از تایید صلاحیت افراد، این رانندگان به صورت سیستماتیک برچسب مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس شهر تهران

رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس شهر تهران