مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 11:002015-08-03فناوري

یادداشت/ بازی طراحان سکولار شبکه های مجازی با سبک زندگی دینی


شبکه های مجازی و بازی های موبایلی این روزها جایگزین بسیاری از مطالعات، تفکرات عمیق و دید و بازدیدهای عامه مردم به ویژه قشر جوان شده و بر سبک زندگی دینی و اعتقادی مردم نیز تأثیر خود را گذاشته است.

- " ـ زهره سعیدی: یکی از مهمترین پدیده های اجتماعی که این روزها در سطح جامعه گسترش روز افزون پیدا کرده و همینطور عواقب منفی و مثبت آن را همگان در حال مشاهده هستند و از طریق اتصال اینترنتی نیز فراهم می شود، استفاده از شبکه های اجتماعی از طریق گوشی های تلفن همراه و بازی هایی است که به ویژه جوانان در استفاده از آن افراط می کنند.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و جامعه شناسان این بازی ها و ارتباطات اجتماعی توانسته جایگزین بسیاری از تنهایی ها، مطالعات از طریق کتاب و نوشتار و همینطور دید و بازدیدها بشود.

مروری بر تاریخچه ایجاد شبکه های اجتماعی نشان می دهد که نخستین بار شبکه های اجتماعی اینترنتی در سال 1960 میلادی در دانشگاه ایلی نویز در ایالات متحده آمریکا طرح و در سال 1997 راه اندازی شد.

اما در ایران حدود یک دهه به طول انجامید تا این شبکه ها به صورت عمومی توزیع شود و با اصطلاحاتی نظیر یاهو360، فیس بوک، توییتر، وایبر، اینستاگرام، تلگرام و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ بازی طراحان سکولار شبکه های مجازی با سبک زندگی دینی

یادداشت/ بازی طراحان سکولار شبکه های مجازی با سبک زندگی دینی