مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 10:212015-08-03اجتماعي

4 میلیارد ریال برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه های کرمانشاه تخصیص یافت


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه گفت: چهار میلیارد ریال برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه های استان کرمانشاه هزینه می شود.

- "، اظهار داشت: براساس تفاهم نامه بین اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه و آموزش و پرورش، چهار میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی مدارس در سال 94 تخصیص یافته است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه پیرامون اقدامات ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها گفت: برای ایمن سازی و توجه بیشتر رانندگان به مدارس حاشیه راه ها تابلوهای افقی، تابلوهای ترکیبی نصب و خط کشی انجام می شود.

خسروانی با بیان اینکه یک هزار و 600 دانش آموز در 35 باب مدرسه حاشیه راه های استان تحصیل می کنند، افزود: برای ارتقاء فرهنگ و آشنایی بیشتر دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی کتابچه هایی با موضوع فرهنگ سازی ترافیکی توزیع شده است.

وی با اشاره به وجود 68 شرکت مسافربری و 26 مجتمع خدمات رفاهی استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار و 313 وسیله نقلیه عمومی شامل 302 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 989 دستگاه مینی بوس و یک هزار و 22 دستگاه سواری کرایه ای آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

انتهای پیام / ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیارد ریال برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه های کرمانشاه تخصیص یافت

4 میلیارد ریال برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه های کرمانشاه تخصیص یافت