مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 09:462015-08-03ورزشي

دوچرخه سوار قمی مدال نقره لیگ بانوان کشور را کسب کرد


دوچرخه سوار قمی مدال نقره مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان کشور را کسب کرد تا جایگاه دومی خود در مجموع مراحل لیگ کراس کانتری را تثبیت کند.

- " اظهار داشت: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور در ماده کراس کانتری بخش بانوان برای استان قم با یک مدال نقره ارزشمند همراه بود.

وی افزود: محبوبه اوحدی دوچرخه سوار ارزشمند و خوش آتیه قم که در مرحله پیشین لیگ کراس کانتری جوانان کشور نایب قهرمان شده بود در مرحله سوم این مسابقات نیز عنوان نایب قهرمانی خود را تکرار کرد.

رییس هیئت دوچرخه سواری قم گفت: اوحدی در این مسابقات که در گیلان برگزار شد با زمان یک ساعت و 34 دقیقه و با فاصله 30 دقیقه ای نسبت به شیوا توکلی دوچرخه سوار تیم فستوس کی تی ام به مقام دوم دست پیدا کند.

حججی بیان کرد: اوحدی با کسب 85 امتیاز از این مرحله جایگاه خود در رده دوم مجموع مراحل مسابقات لیگ کراس کانتری بانوان در رده سنی جوانان تثبیت کرد و بالاتر از دوچرخه سواران اصفهانی قرار گرفت.

وی درباره حضور تیم بانوان بزرگسال در این مسابقات عنوان کرد: در بخش بزرگسالان، تیم دوچرخه سواری کراس کانتری قم به مسابقات لیگ اعزام شد که در این مرحله بهترین عنوان تیم دوچرخه سواری قم در مجموع مراحل پیشین به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سوار قمی مدال نقره لیگ بانوان کشور را کسب کرد

دوچرخه سوار قمی مدال نقره لیگ بانوان کشور را کسب کرد