مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 08:452015-08-03حوادث

عامل آتش سوزی هتل درفرودگاه بندرعباس بازداشت شد


ج)در بازجویی های به عمل آمده به آتش زدن اتاق محل اسکان خود در طبقه دوم هتل اعتراف و انگیزه خود از این کار را اختلاف حساب و مسایل شخصی با دو فرد دیگر اعلام کرده است.

- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عامل اصلی آتش سوزی هتل هرمز ، یکشنبه شب در فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار عزیزالله ملکی دوشنبه در تشریح این خبردرگفت وگوبا خبرنگاران افزود: در پی آتش سوزی هتل هرمز در بندرعباس که بامداد روز جمعه رخ داد ، به دلیل حساسیت موضوع ، شناسایی عاملان اصلی و مظنونان این حادثه به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه و بررسی مشخصات مسافران دریافتند که سه نفر شب قبل از حادثه برابر اظهارات خود جهت انجام فعالیت های اقتصادی در بندرعباس با مراجعه به هتل هر کدام در یک اتاق جداگانه اسکان یافتند.

این مقام انتظامی در هرمزگان ادامه داد: پس از تحقیقات ماموران مشخص شد که یکی از این افراد بلافاصله پس از اعلام آتش سوزی به کارکنان هتل به طرز مرموزی از هتل خارج شده که پس از بازجویی از دو فرد دیگر ، متهم متواری پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در یک اقدام ضربتی ، شب گذشته در فرودگاه بندرعباس دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل آتش سوزی هتل درفرودگاه بندرعباس بازداشت شد

عامل آتش سوزی هتل درفرودگاه بندرعباس بازداشت شد