مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 05:202015-08-03اقتصادي

سفیر اسپانیا: از زعفران ایران استفاده می کنیم


ما کشت زعفران را به دلیل پرهزینه بودن متوقف کرده ایم و از زعفران ایران که اولین تولیدکننده زعفران در جهان است، استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم‎آباد، پدرووینا شامگاه یکشنبه در جمع فعالان اقتصادی لرستان گفت: ما کشت زعفران را به دلیل پرهزینه بودن متوقف کرده ایم و از زعفران ایران که اولین تولید کننده زعفران در جهان است، استفاده می کنیم.

وی گفت: اسپانیا علاقه بسیاری برای همکاری با ایران دارد و یک هیئت نیز در این خصوص به ایران می آیند، شرکت‎هایی نیز در زمینه راه آهن و ساختمانی می‏‎توانند در بخش‎هایی از ایران فعالیت کنند.

وی ادامه داد: اسپانیا در زمینه راه آهن‎، قطار سریع السیر، فرودگاه و مترو تجربه‎های بسیار خوب و مفیدی دارد و می‎تواند آنها را در اختیار ایران قرار دهد.

سفیر اسپانیا در ایران در خصوص مشکل مشترک میان ایران و اسپانیا که کمبود آب است، گفت: چون 90 درصد از آب در کشاورزی استفاده می شود، ما به روش آبیاری قطره‎ای و گلخانه‎ای روی آورده‎ایم.

یک فعال اقتصادی لرستانی در بازار اسپانیا نیز در این مراسم گفت: اسپانیا بین دولت های اروپا نزدیک ترین مواضع را به کشور ایران دارد.

احمد موسوی با بیان اینکه تحریم های اعمال شده، توسط آمریکا به ایران هیچ‎گونه مانعی برای ارتباط این کشور با ایران نبوده است گفت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اسپانیا: از زعفران ایران استفاده می کنیم

سفیر اسپانیا: از زعفران ایران استفاده می کنیم