مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 02:162015-08-02اجتماعي

بیش از 14 هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند


رییس امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت 80 مدرسه برای اسکان فرهنگیان گفت: 14 هزار و 700 نفر در مدارس زنجان اقامت کردند.

- " اظهار داشت: از ابتدای طرح اسکان تابستانی فرهنگیان تا پایان روز نهم مرداد ماه 2 هزار و 940 خانواده در مدارس استان زنجان اقامت کردند.

وی با اشاره به آماده سازی 820 کلاس برای اسکان فرهنگیان در 14 منطقه استان زنجان ابراز کرد: 14 هزار و 700 نفر از خدمات ستادهای اسکان استان زنجان بهره مند شدند.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: تابستان امسال 22 هزار و 51 نفر روز در 80 مدرسه با ظرفیت 820 کلاس اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه طرح اسکان تابستانی امسال با ماه رمضان مصادف بود، بیان کرد: امسال در این مدت فرهنگیان کمتری در این مراکز اقامت کردند ولی در زمان تعطیلات عید فطر تعداد مسافران افزایش یافت.

خاتمی با اشاره به کیفیت بالای اتاق های تعبیه شده در ستادهای اسکان استان زنجان عنوان کرد: بیش از 70 درصد معادل 640 کلاس در گروه ویژه و الف با امکاناتی مانند پتو، بالش، یخچال و تلویزیون قرار می گیرند.

وی ابراز کرد: تعداد مسافران در حال حاضر نسبت به روزهای نخست تابستان افزایش یافته و با توجه به ظرفیت های گردشگری در این استان امیدوار هستیم پذیرای جمع بیشتری از فرهنگیان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند

بیش از 14 هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند