مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 02:062015-08-02سياسي

طرح اوقات فراغت با اعزام مبلغان دینی در شهرستان ابهر اجرا می شود


در راستای اجرای طرح اوقات فراغت روحانیون و مبلغان دینی به سراسر نقاط شهرستان ابهر اعزام می شوند.

- حجت الاسلام حسن محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان"، اظهار داشت: اعزام مبلغان دینی و اجرای طرح اوقات فراغت با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان ابهر انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های متنوع علمی و دینی در پایگاه های اوقات فراغت ابراز کرد: تفسیر قرآن کریم، تبیین احکام و اخلاق و علوم دینی، مهدویت و برپایی دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی از جمله دوره های برگزار شده در طرح اوقات فراغت به شمار می رود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در شهرستان ابهر تعداد مبلغان و روحانیون برای برگزاری گفتمان های دینی و اجرای طرح اوقات فراغت مطلوب است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز محدودیتی برای تعداد مبلغان اعزامی به مناطق مختلف نداریم.

وی عنوان کرد: در صورت درخواست هریک از ارگان ها و ادارات برای برپایی دوره های آموزشی اوقات فراغت در سراسر شهرستان ابهر ما آمادگی کامل برای اعزام مبلغ و روحانی را داریم.

محمدی بیان کرد: گروه تبلیغی نسل بیدار در شش نقطه از شهرستان ابهر به شکل مستقل از فعالیت های پایگا های بسیج، کانون های فرهنگی تبلیغی و دیگر مؤسسات تبلیغی در راستای ترویج و تبلیغ دین و برگزاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اوقات فراغت با اعزام مبلغان دینی در شهرستان ابهر اجرا می شود

طرح اوقات فراغت با اعزام مبلغان دینی در شهرستان ابهر اجرا می شود