مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 01:462015-08-02اجتماعي

مناطق گردشگری حوزه منابع طبیعی زنجان شناسایی شود


رییس مطالعات و مهندسی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: به منظور توسعه اشتغال پایدار، مناطق گردشگری حوزه منابع طبیعی زنجان شناسایی شود.

- "، اظهار داشت: در فرآیند مطالعات جامع حوزه های آبخیز عناصر و اجزا تاثیرگذار در آن ها در قالب بخش های فیزیوگرافی، هواشناسی و اقلیم، زمین شناسی، منابع آب های سطحی و زیرزمینی، خاک شناسی، فرسایش و رسوب، پوشش گیاهی، وضعیت اقتصادی و اجتماعی حوزه ها مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته می گیرد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی، با تجزیه تحلیل و تلفیق این مطالعات برنامه های اجرایی موردنیاز در حوضه ها در قالب اقدامات بیولوژیکی، مکانیکی، بیومکانیکی و مدیریتی مشخص و تدوین شده و به منظور اجرا به عوامل ذیربط ارائه می شود.

رییس اداره مطالعات و مهندسی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با تاکید بر تقویت جاذبه های گردشگری طبیعی استان و شناسایی این حوزه ها ابراز کرد: واقعیت این است که جاذبه های گردشگری بخش طبیعت در استان زنجان محدود نیست.

وی تصریح کرد: به منظور توسعه اشتغال پایدار، مناطق گردشگری حوزه منابع طبیعی زنجان شناسایی شود.

بیات با اشاره به وجود موانع و مشکلات پیش رو در رابطه با شناسایی نقاط گردشگری حوزه طبیعی و سایر عنوان کرد: واقعیت این است که برنامه های دستگاه ها و متولیان این امر با ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق گردشگری حوزه منابع طبیعی زنجان شناسایی شود

مناطق گردشگری حوزه منابع طبیعی زنجان شناسایی شود