مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 01:362015-08-02سياسي

کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم در زنجان منتشر می شود


مدیر دارالقرآن کریم زنجان به اقدامات انجام شده برای بومی سازی فعالیت های قرآنی در زنجان اشاره کرد و گفت: نخستین کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم با عنوان «اقراء 1» در زنجان تالیف شد.

- " اظهار داشت: کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم با عنوان اقراء یک ویژه قرآن آموزان دوره ابتدایی است که جلد دوم این کتاب نیز در آینده منتشر می شود.

وی با اشاره به اینکه ماحصل آموخته ها و تجارب اساتید قرآنی دارالقرآن کریم استان زنجان در قالب کتاب منتشر می شود، عنوان کرد: نخستین کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم تألیف شده است.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان خاطرنشان کرد: دارالقرآن الکریم زنجان به عنوان یکی از موسسات قرآنی فعالیت های خود را در حوزه تبلیغ، ترویج و آموزش های عمومی و تخصصی خود را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت های دهه چهارم دارالقرآن در راستای بومی سازی برنامه های فرهنگی و قرآنی انجام می شود، گفت: شورای تألیف دارالقرآن زنجان در خرداد ماه سال 93 راه اندازی شده است.

رحیمی عنوان کرد: آموزش ساده و روان با رعایت اصول فنی آموزش روخوانی، تاکید بر حفظ قرآن کریم، تاکید بر آموزش مسائل تربیتی با روشی نوین و انجام کارورزی های عملی برای تمرین هرچه بیشتر از شاخصه های کتاب تالیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم در زنجان منتشر می شود

کتاب آموزش روخوانی قرآن کریم در زنجان منتشر می شود