مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 00:312015-08-02سياسي

زیر بار هیچ محدودیت موشکی نمی رویم


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث برجام توسط اندیشکده ها و مرکز علمی و مجلس در حال مطالعه بوده ما زیر بار هیچ محدودیت موشکی نمی رویم و به هیچ وجه اجاز مصاحبه با دانشمندان را نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه یک شنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اصفهان پیرامون تحلیل بر مسئله برجام اظهار داشت: اوباما هم اکنون به دنبال به دست گرفتن سندی است که بگوید پیروز مذاکرات است و در انتخاب بعدی برای خود حرفی را داشته باشد.

وی با اشاره به سوال متفاوت خود در حضور عراقچی معاون وزیر امور خارجه مبنی برای اینکه تبلیغات رژیم صهیونیستی در صورت مخالفت با متن برجام چقدر ساختگی است و چه سودی با حال ملت ایران دارد، افزود: بنده معتقد هستیم تنها نهاد مسئول در این امر مجلس شورای اسلامی بوده و هیچ کسی نمی تواند جلوی این مسئولیت را بگیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس اصول 77 و 105 قانون اساسی مجلس برای تصویب یا رد تعهدات بین المللی مکلف است که بررسی و تصمیم گیری کند بنابراین هیچ کسی نمی تواند این اختیار مجلس را از آن بگیرد، تصریح کرد: بحث برجام توسط اندیشکده ها و مرکز علمی و مجلس در حال مطالعه بوده ما زیر بار هیچ محدودیت موشکی نمی رویم و به هیچ وجه اجاز مصاحبه با دانشمندان را نمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر بار هیچ محدودیت موشکی نمی رویم

زیر بار هیچ محدودیت موشکی نمی رویم