مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 00:162015-08-02اجتماعي

مازندران میزبان مسابقات قرآن دانش آموزی استعدادهای درخشان شد


معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: مسابقات قرآنی دانش آموزان مراکز استعدادهای درخشان سراسر کشور در مازندران برگزار می شود.

- "، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 276 دانش آموز از سراسر کشور در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان سمپاد از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد, افزود: برپایی مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان استثنایی, سرمایه گذاری فرهنگی در این عرصه به شمار می آید.

شعبانی تصریح کرد: مازندران یکی از استان های پیشرو در زمینه برپایی دوره های ملی بوده و امسال برنامه های فرهنگی ویژه ای نیز در این دوره از مسابقات برگزار می شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های ویژه فرهنگی همگام با برپایی مسابقات قرآنی در مدت دو روز برپایی مسابقات دنبال می شود.

شعبانی با تاکید بر ایجاد قالب های تشکیلاتی, تاکید کرد: با ایجاد قالب های خاص در زمینه رعایت نظم و انظباط، حفظ محیط زیست، برپایی نماز و نحوه استقرار و اسکان تیم های قرآنی از استان های کشور, فضای اردوگاه به سمت پویایی پیش می رود.

وی بیان کرد: مراسم افتتاحیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی دانش آموزان سمپاد کشور، شامگاه دوشنبه ساعت 21 و 30 دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان مسابقات قرآن دانش آموزی استعدادهای درخشان شد

مازندران میزبان مسابقات قرآن دانش آموزی استعدادهای درخشان شد