مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 00:162015-08-02اقتصادي

ظرفیت های اقتصادی استان زنجان به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری زنجان با بیان اینکه ظرفیت های استان زنجان به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود، - " با اشاره منطقه ویژه اقتصادی شدن زنجان اظهار داشت: این تصمیم تاثیرات مثبتی در وضعیت اقتصادی و تولیدی زنجان دارد و در این راستا تولید کنندگان می توانند در فضای بهتری کار کنند.

وی افزود: تمام زیرساخت ها تامین می شود و تولیدکنندگان علاوه بر اینکه می توانند از مزایای این تصمیم در صادارت بهره مند شوند برای تامین نیاز داخلی نیز تسهیلاتی دریافت می کنند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری زنجان در مورد حضور سفرای کشورهای خارجی در زنجان نیز گفت: این روزها شاهد حضور سفرای کشورهای مختلف در زنجان هستیم که امیدواریم منشا تحولات اقتصادی مثبت برای استان باشد.

وی تصریح کرد: ما برای انجام کارهای مشارکتی با سرمایه گذاران خارجی پیشنهاد داده ایم که در دست بررسی است.

حسین خانی خاطرنشان کرد: استان زنجان در حوزه های گردشگری، معدن، کشاورزی و صنعت ظرفیت هایی دارد که سرمایه گذاران خارجی می توانند در این حوزه ها سرمایه گذاری کنند.

وی ابراز کرد: شهرستان طارم با ظرفیت مناسب کشاورزی می تواند سرمایه گذاران خارجی را به این شهرستان هدایت کند، در کل، استان زنجان می تواند در حوزه های مختلف سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های اقتصادی استان زنجان به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود

ظرفیت های اقتصادی استان زنجان به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود