مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 23:462015-08-02دانش

وزارت علوم دانشگاه ها را در جایابی به بورسیه ها تهدید می کرد


یکی از دانشجویان بورسیه که موفق به اخذ نظر گروه علمی یکی از دانشگاه ها برای جایابی و ادامه تحصیل خود شده بود گفت: وزارت علوم با تهدید دانشگاه ها مانع از جایابی بورسیه شدگان شد.

- یکی از دانشجویان بورسیه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم" درباره وضعیت ادامه تحصیل خود اظهار داشت: در سال 92 پس از شرکت در فراخوان بورس به مصاحبه در دانشگاه تهران با حضور اساتید گروه های مختلف این دانشگاه دعوت شدم و نمره مناسبی را در این مصاحبه ها کسب کردم.

وی افزود: همزمان در آزمون دکتری شرکت کردم و قبول شدم، سپس اعلام کردند برای تکمیل پرونده به سازمان امور دانشجویان بروم و 6 کشور را برای ادامه تحصیل به من معرفی کردند، و یکسال مهلت دادند تا نمره زبان، صلاحیت عمومی و جایابی و پذیرش خود را پیگیری کنم.

این دانشجوی بورسیه افزود: در این بین مدیر کل سازمان بورس تغییر کرد و فرد جدیدی که مسئولیت گرفته بود از ما خواست وضعیت ادامه تحصیل خود را تبدیل به داخل کنیم زیرا دولت بودجه ندارد و هرکس این تغییر را انجام ندهد امتیاز بورس را از دست می دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه رشته تحصیلی من در ایران وجود نداشت، نامه های جایابی را که از زمان مدیریت قبل سازمان در اختیار داشتم پیگیری کردم و اکثر دانشگاه اعلام کردند ظرفیت دارند و رشته من را نیاز دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم دانشگاه ها را در جایابی به بورسیه ها تهدید می کرد

وزارت علوم دانشگاه ها را در جایابی به بورسیه ها تهدید می کرد