مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 23:102015-08-02اقتصادي

فرماندار سردشت: بیش از 2 هزار خانوار سردشتی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند


دو هزار و 237 خانوار سردشتی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

- عزیز حسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تعداد خانوار زیر پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: دو هزار و 237 خانوار سردشتی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد در بخشهای مختلف بهره مند می شوند.

وی با تاکید بر توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد، تصریح کرد: توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد در اولویت قرار دارد و برای این منظور امسال 4 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح اشتغال زایی پرداخت می شود.

فرماندار سردشت با اشاره به محرومیت شهرستان سردشت، اعلام کرد: شهرستان سردشت به لحاظ مرزی بودن و قرارگیری در منطقه کوهستانی یکی از شهرهای محروم استان است که ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهر می تواند بر تعداد خانوار زیر پوشش کمیته تاثیر بگذارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این خصوص می توان از درآمدهای مرزی بودن استفاده کرد، بر احداث کارخانه های تبدیلی به کمک سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: بدون شک ایجاد کارخانه، زمینه ساز بهبود وضعیت معیشتی مردم این شهر خواهد شد.

حسنی همچنین با اشاره به مساعدت های انجام گرفته از محل درآمدهای مرزی، خاطرنشان کرد: امسال 170 میلیون ریال از محل درآمدهای مرزی و 500 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سردشت: بیش از 2 هزار خانوار سردشتی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند

فرماندار سردشت: بیش از 2 هزار خانوار سردشتی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند