مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 22:512015-08-02دانش

نوع تعامل انسانها با یکدیگر به نحو چشمگیری تغییر یافته است


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد رشت گفت: نوع تعامل انسانها با یکدیگر و روابط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شان به نحو چشمگیری تغییر یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، " محمد تقی یونسی رستمی امروز در نشست شبکه های اجتماعی، ضعف ها و قوت ها در دانشگاه آزاد رشت،گفت: انسان موجودی اجتماعی است که ناگزیر به برقراری ارتباط با دیگران است.

وی گفت: در عصر پست مدرنیسم و پسامدرن، نوع تعامل انسانها با یکدیگر و روابط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شان به نحو چشمگیری تغییر یافته است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد رشت ادامه داد: ظهور و بروز کهکشان ارتباطی، طرح مباحثی چون دهکده جهانی، جهانی شدن، ورود به اینترنت، موبایل و عملا از بین رفتن مرزهای رسمی بین کشورها از جمله دلایل ایجاد این تغییرات می باشد .

رستمی افزود: در عرصه های سیاسی و اجتماعی نیز شبکه های اجتماعی افقی به تدریج جایگزین شبکه های عمودی شده اند، بدین سان نوع و نحوه تعامل مردم با حکومت، از طریق واسطه هایی تنظیم و تبلیغ می شود که رویکرد غیر دولتی دارند و این حلقه های ارتباطی شاید وابستگی حداقلی را به نظامهای اداری و سیاسی دارند، از این جهت شناخت حدود و ثغور شبکه های اجتماعی و فهم نقاط قوت و ضعف آن شبکه ها از ضروریات حتمی و قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع تعامل انسانها با یکدیگر به نحو چشمگیری تغییر یافته است

نوع تعامل انسانها با یکدیگر به نحو چشمگیری تغییر یافته است