مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 21:112015-08-02ورزشي

کفاشیان: کی روش با ما قرار دارد و پس از کنگره مالزی برمی گردد


رییس فدراسیون فوتبال ایران با تکذیب پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی روش گفت: کی روش با ما قرار داد دارد، به این قرارداد پایبند است و هفته آینده بعد از کنگره مالزی به کشور باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی کفاشیان دقایقی پیش در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره کاهش اقتدار فوتبال و فوتسال کشور در سال های اخیر و عدم همدلی مدیران فوتسالی اظهار داشت: مسئله این نیست امروز شاید هیچ تیمی در آسیا حاشیه امنیت ندارد و در فوتسال هم شرایط همینطور است.

وی افزود: قبلا فقط ایران و ژاپن در فوتسال مطرح بودند اما امروز کشورهای آسیایی در فوتبال و فوتسال سرمایه گذاری و کارمی کنند، همانطور که دیدیم نماینده قرقیزستان که تاکنون در این مسابقات حضور نداشته شگفتی ساز شد و مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کرد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: همین درخشش تیم های ناشناخته زنگ خطری برای فوتسال ما است که با اهمیت بیشتر سرمایه گذاری کنیم، دانش فنی خود را بالا ببریم، مکان های خوب مانند همین سالن 25 آبان داشته باشیم وخوب تمرین کنیم وگرنه در فوتسال هم به روز فوتبال بیفتیم.

وی در پاسخ به سوالی با تکذیب پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی روش گفت: کی روش با ما قرار داد دارد، به این قرارداد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: کی روش با ما قرار دارد و پس از کنگره مالزی برمی گردد

کفاشیان: کی روش با ما قرار دارد و پس از کنگره مالزی برمی گردد