مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 19:112015-08-02سياسي

مجازات های جایگزین حبس در محاکم قضایی استان مرکزی اجرایی شود


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی گفت: باید از مجازات های جایگزین حبس و منطبق با قانون مجازات اسلامی با هدف تحقق این رویکرد در دستگاه قضایی کشور و استان مرکزی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خشایار جمشیدی پیش از ظهر امروز در کمیته حمایت از حقوق شهروندی و ارتقاء سلامت نظام اداری زندان های استان مرکزی با اشاره به ضرورت کاهش استفاده از مجازات حبس در زندان های استان مرکزی اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری زندان ها باید با جدیت دنبال شود و بتوانیم با حبس زدایی در زندان ها از ورود برخی از افراد به زندان جلوگیری کنیم.

وی افزود: رفتن تعدادی از مجرمان مانند زنان، نوجوانان و کودکان به زندان در برخی موارد طرد شدن این افراد از خانواده و آشنایان و جامعه را به دنبال دارد که باید از مجازات حبس برای این افراد تا حد امکان جلوگیری شود و با حساسیت بیشتری این مهم انجام شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه در فرهنگ و جامعه ما زندان رفتن بسیار ناخوشایند بوده و این مهم از نظر افراد جامعه مورد تایید نیست گفت: زندان رفتن تعدادی از افراد سبب می شود که این افراد در محیط زندان و تعامل با افراد خلافکار به سمت و سوی دیگر آسیب های اجتماعی بروند و بعد از رهایی از زندان مشکلات بسیاری را در جامعه ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات های جایگزین حبس در محاکم قضایی استان مرکزی اجرایی شود

مجازات های جایگزین حبس در محاکم قضایی استان مرکزی اجرایی شود