مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 19:062015-08-02سياسي

«انگیزه خدمت» و «بی توجهی به منافع مالی» 2 شاخصه بارز اصولگرای واقعی است


«انگیزه خدمت» و «بی توجهی به منافع مالی» 2 شاخصه بارز اصولگرای واقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی عصر امروز در هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور، اظهار داشت: هرکس که به یاری دین خدا برخیزد، خداوند نیز او را یاری می کند و راه هدایت را به او نشان می دهد.

وی پیرامون روحانیون مبارز افزود: روحانیت مبارز، همان هایی بودند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دعوت امام خمینی(ره) را لبیک گفتند و برای پیروزی در مبارزات خود برنامه ریزی کردند و در حفظ انقلاب موفق شدند و در دل ملت جای گرفتند.

آیت الله موحدی کرمانی عقل را با ارزش ترین ارزش انسانی دانست و تاکید کرد: با ارزش ترین چیز در دنیا عقل است و هیچ چیز به اندازه آن ارزش ندارد و عقل بنا به خواست و اراده خداوند در وجود انسان جای گرفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بزرگترین عبادت در دین اسلام را تعقل عنوان کرد و افزود: بزرگترین عبادت در اسلام تعقل و تفکر است که نحوه اندیشه انسان او را به سمت بهشت و یا جهنم هدایت می کند.

آیت الله موحدی کرمانی توجه به روحیات افراد در بدو ورود به گروه های سیاسی را قابل بررسی دانست و تصریح کرد: شناخت روحیه و تفکر افرادی که به گروه های سیاسی وارد می شوند، بسیار مهم است و نباید افراد با انگیزه های مالی و مقامی وارد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انگیزه خدمت» و «بی توجهی به منافع مالی» 2 شاخصه بارز اصولگرای واقعی است

«انگیزه خدمت» و «بی توجهی به منافع مالی» 2 شاخصه بارز اصولگرای واقعی است