مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 19:052015-08-02اقتصادي

فرماندار شادگان: انشعابات غیر مجاز آب در شادگان جمع آوری شود


فرماندار شهرستان شادگان نسبت بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شادگان، عصر امروز جلسه کارگروه مدیریت آب شرب شهرستان به ریاست بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور تمام دستگاه های متولی با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات تامین آب در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به آخرین وضعیت کیفی و کمی آب شرب روستایی، بر ضرورت تامین مخازن آب در روستاها تاکید نمود و اظهار داشت: در روزهای گرم فصل تابستان، شهروندان و روستاییان عزیز با رعایت الگوی صرفه جویی در مقابل مصرف روبه افزایش آب توجه بیشتری به سرانه مصرف آب داشته باشند.

بهروز فرج الهی در ادامه جلسه خواستار بازسازی دستگاه کلر زنی و تصفیه خانه شرکت آب حیات برای ارتقاء کیفی آب شرب در این شهرستان شد و افزود: کلر زنی آب شرب در سطح شهرها و روستاهای تابعه باید بصورت منظم و مستمر انجام شود.

وی با تاکید بر جمع آوری و برخورد با دارندگان انشعابات غیر مجاز اظهار کرد: جمع آوری انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان با همکاری آبفای شهری، آبفای روستایی و آب رسانی دارخوین مثل همیشه با حساسیت بیشتری در حال انجام است و باید بصورت مستمر و با قاطعیت با متخلفان برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شادگان: انشعابات غیر مجاز آب در شادگان جمع آوری شود

فرماندار شادگان: انشعابات غیر مجاز آب در شادگان جمع آوری شود