مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 18:462015-08-02اقتصادي

تنها 14 میلیارد مترمکعب از ذخایر آبی قزوین باقی مانده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از میزان 18 میلیارد مترمکعب آب های زیرزمینی نیمی از آن، شور یا تلخ بوده و تاکنون بیش از 4 میلیارد مترمکعب برداشت شده که تنها 14 میلیارد متر مکعب از ذخایر آبی قزوین باقی مانده است.

- " از قزوین، نیازعلی ابراهیمی پاک بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان قزوین از ظرفیت خوبی در زمینه کشاورزی برخوردار است که افزایش این ظرفیت نیازمند فراهم شدن عوامل موثر در رشد و توسعه کشاورزی است.

وی با اشاره به اهمیت آب های زیرزمینی در توسعه کشاورزی، بیان کرد: آب های زیرزمینی در توسعه کشاورزی نقش بسزایی دارند که با توجه به خشکسالی و کم آبی ها در چند سال اخیر اهمیت آب های زیرزمینی افزایش می یابد ولی این امر نباید سبب برداشت بی رویه از این منابع آبی و بروز مشکلات جدی تر شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: براساس آمارهای جمع آوری شده در زمینه میزان آب های زیرزمینی در استان، بیش از 18 میلیارد مترمکعب آب زیرزمینی در قزوین وجود دارد.

ابراهیمی پاک با بیان این مطلب که نیمی از آب های زیرزمینی قزوین شور یا تلخ هستند، تصریح کرد: از میزان 18 میلیارد مترمکعب آب های زیرزمینی نیمی از آن، شور یا تلخ بوده و تاکنون بیش از 4 میلیارد مترمکعب برداشت شده که تنها 14 میلیارد مترمکعب از دخایر آبی قزوین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 14 میلیارد مترمکعب از ذخایر آبی قزوین باقی مانده است

تنها 14 میلیارد مترمکعب از ذخایر آبی قزوین باقی مانده است