مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 17:162015-08-02اقتصادي

صادقی: سرمایه 13 هزار میلیارد تومانی «پدیده» غیرواقعی است


«پدیده» سرمایه خود را 13 هزار میلیارد تومان اعلام کرده که این عدد غیر واقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، غلامعلی صادقی ظهر امروز در جلسه کارگروه رسانه و مطبوعات دادگستری خراسان رضوی اظهار داشت: جامعه نیاز به اطلاع رسانی دارد و این یک واقعیت است.

دادستان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری، دادسرای مشهد دغدغه و نگرانی موسسات مالی را دارد و در این زمینه مکاتباتی نیز صورت گرفته است گفت: طی این مکاتبات عنوان شد، متولی در بحث بازار پولی و نقدینگی کشور، به وظیفه خود عمل نمی کند.

وی افزود: موسسه میزان را بانک مرکزی موسسه ای کارا و آینده دار دانست و حالا که با مشکل روبه رو شده، می گویند که فعالیتش غیرقانونی است و از دادگستری استان می خواهد، متولیان آن را دستگیر کند.

صادقی بیان کرد: موسسه میزان، 270 میلیارد پول دست بانک مرکزی داشت و بانک مرکزی از این پول استفاده می کرد، با شرایط کنونی باید این پول را برگرداند.

موسسه ای که 900 هزار سپرده گذار دارد، چگونه می توان آن را منحل کرد و مانع فعالیت آن شد؟ باید حداقل تلاش کرد تا مردم سرمایه های اصلی خود را اخذ کنند.

دادستان خراسان رضوی تاکید کرد: بانک مرکزی به طور جدی برای محدودسازی موسسات مالی وارد نشده و اینکه بانک مرکزی می گوید موسسه ای که چندین سال فعالیت کرده، شعباتش بسته شود، مورد تایید داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: سرمایه 13 هزار میلیارد تومانی «پدیده» غیرواقعی است

صادقی: سرمایه 13 هزار میلیارد تومانی «پدیده» غیرواقعی است