مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 17:062015-08-02اقتصادي

پیامک آبی، اداره آب را آفتابی کرد


پیامکی که امروز به صورت انبوه به شهروندان تهرانی مبنی بر قطع آب چند نقطه در تهران ارسال شده بود واکنش شرکت آبفای استان تهران به این پیامک این بود که این شرکت هیچ برنامه ای برای نوبت بندی آب ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ پس از اینکه امروز در سطح گسترده ای پیامکی (با پیش شماره 9864006) با این عنوان که ساعت 23 امشب آب بخشی از مناطق 2 و 5 تهران قطع می شود ، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد این شرکت هیچ برنامه ای برای نوبت بندی آب در تهران ندارد و اطلاعیه های قطع آب در برخی مناطق تهران مربوط به فعالیت های عمرانی و رفع حوادث شبکه است.

در این اطلاعیه آمده است: به رغم افزایش چشم گیر مصرف آب طی روزهای تابستان، این شرکت همه تلاش خود را برای مدیریت تامین آب شهروندان تهرانی انجام داده است تا مشکلی در روند آب رسانی به مشترکان بروز نکند.

این اطلاعیه می افزاید: متاسفانه برخی افراد و یا بنگاه های خبری، مغرضانه و با هدف سودجویی، اطلاعیه ها و اخبار مربوط به قطعِ مقطعی آب در برخی مناطق تهران را با بزرگ نمایی به مسئله نوبت بندی یا جیره بندی آب در تهران ارتباط می دهند؛ رفع حوادث شبکه آب در همه جای دنیا امری است که بعضا با قطع کوتاه مدت آب همراه می شود و اساسا با موضوع نوبت بندی ارتباطی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک آبی، اداره آب را آفتابی کرد

پیامک آبی، اداره آب را آفتابی کرد