مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 15:252015-08-02سياسي

زاکانی:صالحی می گفت بروید دعا کنید توافق به هم بخورد


دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به محدودیت اعمال شده درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران در برجام گفت: 50 درصد سانتریفیوژها در زمان برچیده شدن و 30 درصد در زمان جابجایی نابود می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه در مرکز فناوری پژوهشگاه شاخص پژوه با اشاره به مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی، جایگاه مردم در این مولفه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی قابلیت های مردم را به نمایش گذاشت و همین مردم و دیگر مردم ملتزم به جمهوری اسلامی در منطقه عمق استراتژیک ما هستند.

وی گفت: این قابلیتی که در منطقه مشاهده می کنیم از فکر و اندیشه ای است که به کشوری مثل لبنان رفته و در آنجا جوانه زده و یک ملت بزدل را که می گفتند تنها به ما غذا بدهید تا نمیریم و هر کاری می خواهید با ما بکنید به یک ملت سرآمد تبدیل می کند.

زاکانی با اشاره به محل های نزاع جمهوری اسلامی ایران و غرب گفت: ما ده ها محل نزاع با غرب داریم که یکی از آنها موضوع هسته ای است و به عنوان مثال در حوزه جریان بیداری اسلامی که محل نزاع ما با غرب است هر کسی که عمق استراتژیک بیشتر و حرف بهتر داشته باشد می تواند حرف آخر را بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی:صالحی می گفت بروید دعا کنید توافق به هم بخورد

زاکانی:صالحی می گفت بروید دعا کنید توافق به هم بخورد