مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 13:302015-08-02سياسي

پنجمین کشتیرانی جهان به بندر شهیدرجایی می آید


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: نخستین کشتی بزرگ خط مستقیم کانتینری EVERGREEN تایوان که پنجمین خط کشتیرانی برتر جهان است، چهاردهم مردادماه جاری در بندر شهید رجایی پهلو می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ ابراهیم ایدنی گفت : کشتی نسل پنجمی اِوِر لژیون ( Ever Legion ) با ظرفیت 8 هزار و 500 TEU کانتینر طی هفته های گذشته از بندر شانگهای حرکت خود را آغاز کرده است و با گذر از بنادر هنگ کنگ، تایوان، مالزی، سریلانکا و جبل علی در بزرگترین بندر کانتینری ایران پهلو خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این کشتی با 335 متر طول و 14.

5 متر آبخور، قرار است روز چهارشنبه، چهاردهم مرداد در ترمینال دوم کانتینری بندر شهید رجایی تخلیه کند و بارگیری محموله های کانتینری را به انجام برساند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اشاره به راه اندازی خط EVERGREEN از سال 2000 میلادی در بندر شهید رجایی گفت : قرار است 7 فروند کشتی کانتینری این خط تایوانی در مسیر خاور دور به بندرعباس با تخلیه و بارگیری هفته ای پنج تا شش هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی فعالیت خود را از سر گیرد.

ایدنی با بیان اینکه 85 درصد حمل و نقل کالاهای کشور از طریق بنادر صورت می گیرد، گفت: با از سرگیری تردد مستقیم خطوط معتبر کشتیرانی جهان در بندر شهیدرجایی فاصله دستیابی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین کشتیرانی جهان به بندر شهیدرجایی می آید

پنجمین کشتیرانی جهان به بندر شهیدرجایی می آید