مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 13:262015-08-02سياسي

38 هزار فرهنگی در سال جاری بازنشسته می شوند


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال 38 هزار نیروی انسانی بازنشسته می شوند، گفت: دانشگاه فرهنگیان هیچ خروجی نخواهد داشت و اولین فارغ التحصیلان این دانشگاه در مهر 95 وارد آموزش و پرورش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در برج میلاد در حال برگزاری است، در سخنانی ضمن تبریک توافق هسته ای و پرونده ایران در دیپلماسی هسته ای اظهار داشت: تأکید می کنم نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات، تمام تلاش خود را به کار بستند تا خطوط قرمز مد نظر رهبر معظم انقلاب، لحاظ شود.

وی ادامه داد: در هیچ دوره ای به اندازه این دوره، آموزش و پرورش مورد عنایت بزرگان کشور قرار نگرفته و این حمایت های بی نظیر، پشتوانه بزرگی برای آموزش و پرورش است.

فانی با بیان اینکه معلمان ستون فقرات آموزش و پرورش هستند، افزود: هر توفیقی که در آموزش و پرورش مشاهده می کنیم مرهون تلاش ها و مجاهدت های معلمان است و رؤسای آموزش و پرورش مناطق به عنوان لایه اجرایی مدیریتی در آموزش و پرورش نقش کلیدی دارند.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: امیدواریم در انتقال تجربیات، سیاست ها و جنگ و چالش ها بیش از پیش موفق باشیم و با همفکری، همدلی و همزبانی دولت و ملت و با تلاش های مجلس شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 هزار فرهنگی در سال جاری بازنشسته می شوند

38 هزار فرهنگی در سال جاری بازنشسته می شوند