مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 12:462015-08-02فرهنگي

تناقض شخصیت ها ویژگی بارز تئاتر «نگهبان و اژدها» است


تناقض شخصیت ها ویژگی بارز تئاتر «نگهبان و اژدها» است.

- "، اظهار داشت: هدف اصلی گروه نمایشی نیمکت در ابتدا درام نویسی به شکل حرفه ای بود و پس از آن برخی از نمایشنامه های تولید شده را به اجرا درآورد.

وی افزود: نمایش نگهبان و اژدها در یک فضای دانشجویی نوشته شد و احساس خاصی به آن دارم، این کار در جشنواره های دانشجویی نیز شرکت کرد و مقام های خوبی نیز به دست آورد.

رضوانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اجرای عمومی نگهبان و اژدها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد و به نظرم این نمایش توانسته است با مخاطبان خود ارتباطی مناسب برقرار کند.

وی افزود: مدتی است که شاهد این هستیم که مخاطب دائمی تئاتر در مشهد شکل گرفته و عده ای برای دیدن نمایش ها به سالن تئاتر می آیند و به نظرم باید برای این مخاطبان خوراک مناسب و در خوری فراهم کرد.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه نمایش نگهبان و اژدها به عنوان کار برگزیده جشنواره دانشگاه آزاد انتخاب شده است گفت: در نگهبان و اژدها تلاشم بر این بود تا به مخاطب خود نزدیک شوم، تناقض میان شخصیت ها از ویژگی های این نمایش است.

وی افزود: اژدها در این نمایش که نماد اسطوره است به شکلی واقعی و در فضایی رئال روایت می شود و به نظرم این ویژگی از مشخصات اصلی این نمایش است که آن را برای مخاطب جذاب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض شخصیت ها ویژگی بارز تئاتر «نگهبان و اژدها» است

تناقض شخصیت ها ویژگی بارز تئاتر «نگهبان و اژدها» است