مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 12:162015-08-02دانش

همکاری مشترک مرکز آموزش عالی فنی و مهندس بویین زهرا با کنفرانس های بین المللی


رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندس بویین زهرا از همکاری علمی گروه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی این مرکز با کنفرانس های بین المللی امپریال کالج لندن، - سنگاپور، مالزی، دبی، تایلند و یلدیز ترکیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، محمد انیسه، رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندس بویین زهرا از همکاری علمی گروه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی این مرکز با کنفرانس های بین المللی امپریال کالج لندن، سنگاپور، مالزی، دبی، تایلند و یلدیز ترکیه خبر داد.

وی این همکاری را در راستای اولویت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه دیپلماسی علمی و ارتباطات بین المللی و همچنین اهداف سند تحول راهبردی این مرکز در حوزه ارتباطات بین المللی اعلام کرد.

رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندس بویین زهرا تصریح کرد: در راستای توسعه ارتباطات بین المللی این مرکز با برنامه ریزی منسجم در حال ارتباطات بیش از پیش با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بروز دنیا می باشیم.

انیسه در پایان گفت: پیش از این، گروه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی این مرکز با دانشگاه یلدیز ترکیه نیز همکاری مشترک داشته است.

خاطرنشان می شود، گروه مهندسی عمران، معماری و شهرسازی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا همکار علمی کنفرانس های ذیل می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک مرکز آموزش عالی فنی و مهندس بویین زهرا با کنفرانس های بین المللی

همکاری مشترک مرکز آموزش عالی فنی و مهندس بویین زهرا با کنفرانس های بین المللی