مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:362015-08-02سياسي

توصیه دانشجویان به سرلشکر فیروزآبادی: رزمایش موشکی برگزار کنید


در نامه بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران آمده: بخشی از توان موشکی ایران را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایانده، تا بار دیگر جلوه های عظمت اسلام در سطح عالم فزونی یافته و مستکبرین زبون شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران و دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (علیه السلام) در نامه ای خطاب به سرلشکر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ارائه بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان شدند.

رونوشت این نامه برای امیر صالحی (فرمانده ارتش)، سرلشکر جعفری (فرمانده سپاه پاسداران) و سردار دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) نیز ارسال شده است.

در این نامه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم به: رییس محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر فیروزآبادی از: دانشجویان جوان بسیجی سلام علیکم تاریخ انقلاب اسلامی ایران آمیخته به فداکاری های بسیار مردان و زنان دلیری است که با ایثار سرمایه های مادی و معنوی فراوان خود، نهال نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و به هیچ وجه نگذاشتند طوفان های سهمگین حوادث، آن را از جای خود تکان دهد و حال پس از گذشت سال ها از طلیعه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه دانشجویان به سرلشکر فیروزآبادی: رزمایش موشکی برگزار کنید

توصیه دانشجویان به سرلشکر فیروزآبادی: رزمایش موشکی برگزار کنید