مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:262015-08-02پزشكي

2 دروغ بزرگ کارخانجات شیرخشک سازی


وزیر اسبق بهداشت با اشاره به اینکه ایران بدترین وضعیت سزارین را در دنیا دارد، نسبت به اطلاعات غلط کارخانجات شیرخشک سازی انتقاد کرد و گفت: قطع شیر مادر به دلیل زردی نوزاد و جلوگیری از گریه زیاد آن کاملاً غلط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" ، علیرضا مرندی در همایش تغذیه با شیر مادر با انتقاد به نوع غربالگری های کنونی برای نوزادان اظهار کرد: غربالگری ها در بخش خصوصی اجرا می شود ولی باید هزینه های بالایی پرداخت کرد.

در بخش های دولتی را نیز اطلاع ندارم ولی همان هایی هم که انجام می شود به طوری است که وقتی می خواهند از پای نوزاد خون بگیرند بسیار نوزاد را زجر می دهند و در نهایت پاسخ غربالگری ها را نیز در صورتی ارائه می کنند که خانواده ها پیگیر شوند.

وی با نقدی درباره تاییدیه های FDI گفت: آمریکایی هادر مقوله دارو دو نوع تاییدیه دارند یکی برای مصرف خودشان و یکی برای مصرف دیگر کشورها؛ بنابر این قالب تاییدیه هایی که می شنویم FDI آمریکا انجام داده برای مصرف مردم خودش نیست.

وزیر اسبق بهداشت این سوال را مطرح کرد: چرا برای واردات برخی داروهای گرانقیمت سرطان اقدام می شود ولی برای غربالگری شنوایی سنجی نوزادان کار جامعی صورت نمی پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دروغ بزرگ کارخانجات شیرخشک سازی

2 دروغ بزرگ کارخانجات شیرخشک سازی