مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 11:102015-08-02اجتماعي

برای نخستین بار صورت گرفت اجرای طرح شبیه سازی درس پژوهی در اردبیل


معاون متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اجرای طرح شبیه سازی شده درس پژوهی ابزاری خوب برای رشد صلاحیت حرفه ای معلمان در موضوع تدریس مطلوب و شایسته است.

- شهداد عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: رتبه کنکور استان در سال گذشته 22 بوده که امیدواریم این رتبه امسال وضعیتی مطلوب تر پیدا کند، چراکه با کسب موفقیت های اخیر دانش آموزان استان در کنکور به سهولت می توان آسیب ها، دغدغه ها و مشکلات را برطرف کرد.

وی مشکلات آموزش و پرورش را چند بعدی و نیازمند همکاری و برنامه ریزی دقیق در جذب والدین، اولیا و مربیان، توانمندسازی معلمان و دبیران، مدیران و همراهی سایر نهادها و ادارات اعلام کرد و یادآور شد: ما بیشترین تمرکز و توجه مان در سال تحصیلی پیش روی دانش آموزان سوم متوسطه و پیش دانشگاهی برای شرکت در آزمون سراسری خواهد بود تا جایگاهمان را در کنکور ارتقا ببخشیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: اگر استان اردبیل 21 سال است که رتبه ممتاز کنکور را به دست می آورد دلایل متعددی دارد، چراکه در این شهر همه بسیج شده اند تا دانش آموزان با روحیه و رغبت و علاقه مندی بیشتر در کنکور حاضر شده و امکان موفقیت بیشتر این استان فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار صورت گرفت اجرای طرح شبیه سازی درس پژوهی در اردبیل

برای نخستین بار صورت گرفت اجرای طرح شبیه سازی درس پژوهی در اردبیل