مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 10:462015-08-02اجتماعي

طرح تواتمندسازی روستاییان و ساکنان مناطق محروم در قزوین اجرا شود


مدیرکل فنی وحرفه ای استان قزوین گفت: در راستای رفع نیازهای روستاییان، افراد عشایر و ساکنان مناطق دورافتاده طرح توانمندسازی روستاییان و ساکنان مناطق محروم در قزوین اجرا شود.

- " از قزوین سیدمحمد حسینی صبح امروز در نشست ساماندهی مراکز آموزش فنی وحرفه ای مستقر در مناطق و روستاهای قزوین اظهار داشت: طرح توانمندسازی روستاییان، عشایر و ساکنان مناطق محروم با رویکرد اشتغال پایدار، از مهم ترین طرح هایی است که در دستور کار سازمان فنی وحرفه ای قرار گرفت و هم اکنون مراحل قانونی خود را سپری می کند.

مدیرکل فنی وحرفه ای استان قزوین در رابطه با اجرایی برخی از مراحل قانونی این طرح در استان قزوین خاطر نشان کرد: بخش نیازسنجی آموزش های روستایی در قزوین انجام شده و مراحل دیگر این طرح نیز در حال انجام است که در صورت به توافق رسیدن این طرح اجرا می شود.

وی با اشاره به اعتبار لازم جهت اجرای طرح توانمدسازی روستاییان و ساکنان مناطق محروم عنوان کرد: یک میلیلرد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و در صورت تأمین اعتبار بخش عظیمی از این طرح به مرحله اجرا درآمده است.

مدیرکل فنی وحرفه ای با اعلام امادگی جهت اجرا شدن طرح در استان قزوین خاطر نشان کرد: ساخت وساز فنی وحرفه ای قزوین جهت اجرا شدن طرح در استان آماده است که در صورت اجرا شدن طرح س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تواتمندسازی روستاییان و ساکنان مناطق محروم در قزوین اجرا شود

طرح تواتمندسازی روستاییان و ساکنان مناطق محروم در قزوین اجرا شود