مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 10:402015-08-02اجتماعي

شهردار دزفول خبرداد کاشت بیش از 10 هزار اصله نهال در دزفول


شهردار دزفول از کاشت بیش از 10 هزار اصله نهال از گونه های متنوع در نقاط مختلف پارک ها، خیابا ن ها، معابر، میادین و بلوارهای این شهر خبر داد.

- محمدرضا کرمی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: به منظور توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز، از ابتدای امسال تا پایان تیرماه امسال بیش از 10 هزار اصله نهال از گونه های متنوع در نقاط مختلف پارک ها، خیابان ها، معابر، میادین و بلوارها کاشته شده است.

وی افزود: با توجه به سیاست های کاری شهرداری در زمینه توسعه فضای سبز و همچنین لزوم افزایش سرانه فضای سبز که علاوه بر زیباسازی منظر شهری به کاهش آلودگی هوا کمک می کند، با نظر کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری دزفول گونه های مقاوم و مناسب با اقلیم آب و هوای شهرستان انتخاب شده که تا پایان امسال کار غرس آنها ادامه خواهد یافت.

شهردار دزفول اضافه کرد: گونه های مختلفی از قبیل جغ، کنار، انجیر، کانی کارپوس، شمشاد، گل کاغذی، جمبو غرس و آماده کاشت است که طبق نظر کارشناسان در محل های مشخص کاشته خواهد شد تا زمینه توسعه فضای سبز شهر و همچنین افزایش زیبایی بصری شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: به منظور احیای درختان گونه جغ که از درختان بومی منطقه بوده علاوه بر کاشت این گونه در مناطق مختلف شهری، هم اکنون یک هزار و 200 اصله نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار دزفول خبرداد کاشت بیش از 10 هزار اصله نهال در دزفول

شهردار دزفول خبرداد کاشت بیش از 10 هزار اصله نهال در دزفول