مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 09:352015-08-02اقتصادي

هیات تجاری عراق خواستار توسعه تجارت با ایران شد


یک هیات تجاری و بازرگانی عراقی با ورود به خرمشهر از توانمندی های اقتصادی این شهرستان در بخش های حمل و نقل، تجارت ، بازرگانی و صنعت دیدن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما اعضای این هیات تجاری در سفر خود به خرمشهر بر همکاری دو جانبه لایروبی اروندرود در راستای افزایش ظرفیت پهلوگیری کشتی ها و توسعه تعامل و همکاری بین بخشی تاکید کردند.

رییس اتاق بازرگانی خرمشهر رایزنی برای افزایش صادرات و توسعه تجارت بین کشورهای ایران و عراق بویژه خرمشهر و بصره عراق را از محورهای سفر هیات عراقی به ایران بیان کرد.

سیداحمد حسینی فر هدف از برگزاری این نشست ها را افزایش تعامل تجاری و اقتصادی، بهبود مبادی تجاری و توسعه صادرات به استان بصره عراق اعلام کرد و گفت: عزم کشوری و استانی بین ایران و عراق برای همکاری تجاری و اقتصادی جدی است.

استان بصره به دلیل موقعیت استراتژیک اقتصادی و تجاری، دسترسی آن به آب های آزاد و همجواری با مرزهای جمهوری اسلامی ایران از موقعیت مناسب اقتصادی برخوردار است.

اواخردی پارسال هیات تجاری عراق به منظور افزایش همکاری تجاری در سفر به آبادان با اتاق بازرگانی این شهر تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات تجاری عراق خواستار توسعه تجارت با ایران شد

هیات تجاری عراق خواستار توسعه تجارت با ایران شد